سبد خرید
0
No products in the cart.
حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

شرایط و مقررات

شرایط و قوانین فروشگاه صوت آژنگ

حتما بخوانید ...

موارد ذکر شده در بندهای زیر ، مقررات فروشگاه و توافق بین صوت آژنگ و شما خریداران عزیز میباشد .

 

پس زمانی که شما یک محصول را خریداری میکنید به این معنی است که موارد زیر را پذیرفته اید :

 

در ابتدا ، مجموعه ی صوت آژنگ خود را موظف میداند که تمام حقوق کاربران را در نظر گرفته و تا حد امکان با مشتریان عزیز همکاری لازم را داشته باشد

 

قیمت گذاری و موجودی کالاها در صوت آژنگ :

سعی ما بر این است که تا حد امکان قیمت محصولات و تجهیزات ارائه شده در سایت را به روز و صحیح درج کنیم . اما به دلیل نوسانات نرخ ارز و تغییر قیمت روزانه تجهیزات از سمت شرکت های وارد کننده ه ، ممکن است امکان تغییر و درج قیمت بعضی از محصولات ، به صورت ” فوری ” و ” لحظه ای ” وجود نداشته باشد ! به همین دلیل بهتر است خریدار ،  قبل از خرید با بخش فروش تماس گرفته و قیمت نهایی محصول مورد نظر خود را استعلام بگیرد .

 

حقوق مشتری پس از سفارش کالا از صوت آژنگ  :

– در صورتی که کاربر ، محصولی را از سایت خریداری کرده باشد و قیمت کالای سفارشی مورد تغییر یا نوسان قرار گرفته باشد  . و عملیات سفارش لازم به پرداخت اضافی شود . مشتری این حق را داراست که سفارش خود را لغو کرده و تمام وجه پرداختی خود را از مجموعه ی صوت آژنگ درخواست کند . فروشگاه صوت آژنگ در این مورد موظف است که هزینه ی  پرداختی مشتری را به طور کامل تقدیم کند .

– خریدار میتواند طبق توافق با فروشگاه ، ما بقی وجه افزایش یافته محصول را پرداخت و سفارش را تحویل بگیرد

– خریدار میتواند در صورت افزایش قیمت محصول پس از خرید ، سفارش خود را لغو و وجه خود را به صورت کامل دریافت کند

– بعد از سفارش کاربر ، در صورتی که مبلغ محصول از سمت فروشگاه بدون تغییر بوده و لغو سفارش صرفا جهت تغییر تصمیم و سلیقه ی خریدار درخواست شود ، لغو سفارش فقط با توافق طرفین امکان پذیر میباشد و خریدار به تنهایی حق لغو سفارش را ندارد .

 

حقوق صوت آژنگ پس از سفارش کالا توسط مشتری :

در صورتی که کاربر ، کالای مورد نظر خود را به شیوه ی آنلاین از سایت خریداری کرده باشد ، در حالی که قیمت محصول از سمت شرکت های وارد کننده افزایش داشته و رقم و موجودی درج شده در سایت بروز نبوده ، فروشگاه صوت آژنگ میتواند ( با هماهنگی و توافق سفارش دهنده ) سفارش را لغو کند و وجه پرداخت شده را برگشت دهد .

 

شرایط ارسال و تحویل محصولات :

فروشگاه صوت آژنگ خود را موظف میداند که در طی فرایند ارسال کالا و تحویل به مشتری ، نهایت دقت لازم را جهت حفظ سلامت کالا داشته باشد .

– به دلیل تخفیف های کلی فروشگاه ، هزینه ی ارسال کالا با سفارش دهنده میباشد

 

ارسال در تهران :
– برای سفارشاتی که تحویل در شهر تهران میباشند ، امکان ارسال  با پیک یا اسنپ وجود دارد . برای تحویل محصول لازم است شخص سفارش دهنده در محل تحویل ، حضور داشته باشد و محصول را قبل از تحویل از لحاظ بسته بندی و محتویات درون جعبه به طور کامل بررسی کند . در صورتی شخص سفارش دهنده در محل تحویل حضور نداشته باشد ، فروشگاه هیچگونه مسولیتی در قبال صدمات احتمالی کالا را پذیرا نیست .

– درمورد  تجهیزات آکوستیک و تولیدات فومی ، هرگونه پارگی و یا وصله ای که از سمت کارخانه بر روی محصول صورت گرفته باشد فروشگاه صوت آژنگ خود را موظف میداند که مسله را بررسی و در شرایط حساس ، مرجوعی لوازم آکوستیک مورد دار را بپذیرد

 

ارسال به سراسر کشور :

– تجهیزات با حجم متوسط و کوچک از طریق ” شرکت حمل و نقل تیپاکس ” و تجهیزات با حجم بالا ( مانند : لوازم آکوستیک و پیانو و .. ) با ” شرکت باربری ” ارسال میشوند

– صوت آژنگ طبق تعهد و احترام به مشتری ،کلیه ی تجهیزات و لوازم را با سلامت کامل به شرکت حمل و نقل های رسمی و امن ، تقدیم میکند . از این رو هر گونه خسارات و آسیب دیدگی به علت جا به جایی و رفتار نامناسب با محصول در حمل و یا خود مشتری ،  به عهده ی فروشگاه نمی باشد .

– سفارش دهنده میتواند از فروشگاه در خواست کند که سفارش با چه شرکت حمل و نقلی  ارسال و تحویل مشتری گردد .

برای اطلاع از شرایط گارانتی و ضمانت کالا ” اینجا “ کلیک کنید

X