سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول

برای ایجاد حساب کاربری ، بر روی آیکن مربوطه    ( در بالای سایت کنار دکمه سبد خرید ) کلیک کنید و بعد از باز شدن پنجره مربوط به ورود و ثبت نام ، قسمت ” ساخت حساب کاربری ” را انتخاب کنید

در مرحله بعد  شماره تماس و ایمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه ” ارسال کد تایید ” کلیک کنید

یک پیامک ” حاوی کد عضویت ” به شماره موبایل درج شده ارسال میشود که کافیست کد را به در کادر مربوطه وارد کنید و فرایند عضویت را تکمیل کنید

برای ورود به سایت بر روی آیکن ” حساب کاربری ” ( در قسمت بالای سایت ) کلیک کنید 

و سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که قبلا انتخاب کرده اید وارد شوید .

بله ! شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

بله ، اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید میتوانید بر روی  آیکن حساب کاربری در قسمت بالای سایت کلیک کنید

بعد از باز شدن پنجره مربوط به ورود به سایت ، بر روی قسمت فراموشی گذر واژه کلیک کنید

لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ما همواره در تلاشیم که قیمت محصولات را در سایت بروز نگه داریم ، اما با توجه به تغییرات ناگهانی قیمت ها از سمت شرکت های وارد کننده ، بهتر است قبل از خرید با بخش فروش در ارتباط باشید و موجودی کالا را استعلام بگیرید

برای خرید پنل های آکوستیک نیازی به استعلام موجودی و قیمت نیست زیرا این دسته از محصولات معمولا بروز هستند

برای ارتباط سریع با پشتیبانی ” اینجا کلیک کنید “ و یا به شماره 09370701919 در واتس آپ پیام ارسال کنید

در ابتدا پیشنهاد میکنیم ویدیوی آموزش خرید از سایت که در انتهای همین صفحه قرار داده شده را مشاهده بفرمایید ! مشاهده کنیدمدت زمان ویدیو 1 دقیقه می باشد .

مراحل خرید آنلاین از صوت آژنگ بسیار ساده و آسان است کافیست : 

ابتدا بر روی کالای مورد نظر کلیک کنید تا  وارد صفحه داخلی محصولات مورد نظر شوید :

اگر کالا دارای ویژگی های مختلفی باشد ، مدل و ویژگی های مد نظر خود را انتخاب کنید

 

سپس با استفاده از علامت مثبت و منفی تعداد مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی  دکمه ی افزودن به سبد خرید کلیک کنید 

در صورتی که کالا دارای لوازم جانبی کاربردی باشد ، کمی پایین تر از قسمت تصویر محصول ، تجهیزات جانبی مربوطه به شما پیشنهاد شده ، که میتوانید با فشردن دکمه ” افزودن همه به سبد خرید ” به صورت یکجا ، کالا و محصول جانبی را به سبد خرید اضافه کنید : 

پس از اضافه شدن محصولات به سبد خرید بر روی دکمه ی ” سبد خرید ”  بالای سایت کلیک کنید :

بعد از باز شدن پنجره سمت راست بر روی دکمه تسویه حساب کلیک کنید : 

پس از هدایت شدن به صفحه پرداخت اطلاعات تحویل گیرنده را در فیلدهای مربوطه بنویسید و برای ایجاد حساب کاربری با همان اطلاعات وارد شده ، گزینه مربوط به ” ایجاد حساب کاربری ” را انتخاب کنید و یک رمز دلخواه برای حسابتان انتخاب کنید ، این مورد برای مشاهده سوابق خرید و جزئیات پرداخت سفارش های قبلی کارآمد است .  توجه داشته باشید برای ایجاد حساب نیاز به آدرس ایمیل می باشد

در نهایت قسمت پایین سمت چپ ، درگاه بانکی را انتخاب کرده و پرداخت خود را انجام دهید 

خیر ! اما بهتر است جهت دسترسی بیشتر به سوابق خرید و اطلاعات کاربری ایجاد شده ، در سایت عضو شوید . نحوه ی عضویت در سایت بسیار ساده و سریع میباشد . در همان هنگام که در صفحه پرداخت ، اطلاعات و آدرس خود را جهت ثبت سفارش وارد میکنید . از طریق گزینه ی ” ایجاد حساب کاربری ” و وارد کردن رمز دلخواه ، با همان اطلاعات ثبت شده جهت ارسال محصول یک حساب کاربری شخصی ایجاد کنید .

هنگام ثبت سفارش میتوانید یکی از درگاه های بانکی  را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
»» شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
»» رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
»» CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله ! اگر به هر دلیلی تمایل دارید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید ، کافیست در واتس آپ به شماره  09370701919  پیام ارسال کنید و یا با همین شماره تماس بگیرید .

در صورتی که از زمان ثبت سفارش شما زیاد نگذشته باشد ، و کالای شما هنوز به شرکت حمل و نقل تحویل نشده باشد . میتوانید با هماهنگی با پشتیبانی فروش موارد مورد نظرتان را به سفارش قبلی اضافه کنید .

شماره تماس بخش مربوطه : 09370701919

فروشگاه صوت آژنگ جهت افزایش رضایت شما کاربران عزیز ، امکان پرداخت در محل را برای بعضی از محصولات فراهم کرده است ، اما قبل از انتخاب این روش احتراما به نکات زیر توجه داشته باشد :

»» روش پرداخت در محل صرفا برای یکسری از تجهیزات ( مانند پیانو و برخی از ادوات موسیقی یا تجهیزات استودیوی ) امکان پذیر می باشد .

»» بسته به مشغول بودن یا در دسترس نبودن دستگاه کارتخوان در ساعت مورد نظر شما ممکن است این روش سریع ترین روش ارسال نباشد !

»» امکان پرداخت در محل برای پنل های آگوستیک وجود ندارد ( با توجه به ارسال مستقیم این دسته از محصولات از کارخانه )

»» با توجه به مورد که هزینه ارسال کالا به عهده سفارش دهنده میباشد ، ارسال محصول به همراه کارتخوان باعث افزایش کرایه راه میشود ( به دلیل ملزم بودن بازگشت دستگاه پوز به انبار و احتساب مسیر رفت و برگشت )

بله ، در حال حاضر فروشگاه صوت آژنگ با همکاری معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اقساط ، امکان خرید قسطی را فراهم نموده است برای دریافت اطلاعات دقیق تر صفحه مربوطه را مطالعه بفرمایید

»» برای مشاهده شرایط اینجا کلیک کنید ««

به طور کلی در لحظه ی تکمیل سفارش بعد از پرداخت ، فاکتور دیجیتال به ایمیل وارد شده ارسال میشود . در صورتی که به فاکتور استاندارد با اطلاعات کامل تر نیاز دارید میتوانید به این شماره در واتس آپ پیام ارسال کنید : 09370701919

بله ، میتوانید برای دریافت پیش فاکتور به واتس آپ پشتیبانی پیام  ارسال کنید : 09370701919

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد

در این صورت میتوانید با بخش پشتیبانی فروش تماس گرفته و پس از دریافت شماره حساب فروشگاه ، مبلغ مورد نظر را از طریق شعب بانکی انتقال داده و رسید پرداخت را در واتس آپ ارسال کنید

پشتیبانی : 09370701919

لغو سفارش قبل از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل جهت فرایند ارسال ، امکان پذیر می باشد . پس از ارسال محصول یا تحویل به شرکت حمل و نقل امکان لغو سفارش وجود ندارد .

پس از تکمیل خرید ، سفارش شما پردازش و آماده ارسال خواهد شد .

همواره تلاش ما این است که در سریع ترین زمان ممکن کالا را به شما تحویل دهیم

زمان های تقریبی ارسال محصولات :

»» ارسال  تهران یا اطراف تهران معمولا بین 1 تا 6 ساعت ( که بسته به شرایط مختلف مانند  : ساعت حضور شما در مکان مورد نظر ، آب و هوای روز ارسال یا مسافت شما متغییر می باشد )

»» زمان تقریبی ارسال به شهرستان های سراسر کشور بین 1 تا 3 روز کاری می باشد

»» برای سفارش های ارسال تهران و اطراف تهران در شرایط خاص و استثنا ، ممکن است فرایند ارسال به روز کاری بعد موکول شود ، که دراین مورد هماهنگی های لازم با سفارش دهنده انجام میگردد .

به دلیل در نظر گرفتن حداقل سود برای محصولات ، هزینه ارسال به عهده سفارش دهنده می باشد و هنگام تحویل سفارش ، مستقیما توسط مشتری به  شرکت حمل و نقل پرداخت می شود .

هزینه های ارسال توسط شرکت های حمل و نقل تایین میشوند و فروشگاه صوت آژنگ هیچگونه دخالتی در این مورد نخواهد داشت .

مقدار هزینه ( کرایه راه) بسته به حجم سفارش و مسافت شما متفاوت است و به طور دقیق مشخص نمی باشد  ، اما :

»» برای ارسال های  درون شهری ( تهران) ممکن است هزینه ارسال بین 20.000 تا 90.000 تومان ” بسته به فاصله شما و شرایط مختلف” قرار بگیرد

»» برای ارسال به شهرستان ممکن است بین 45.000 تومان تا 400.000 تومان نسبت به حجم سفارش و مسافت شما توسط شرکت باربری یا تیپاکس محاسبه شود

⚠️ لازم به ذکر است  تمام ارقام نام برده جهت مثال و ایجاد ذهنیت کلی بوده و بسته به شرایط مختلف ، مقدار کرایه راه متفاوت خواهد بود

»» برای مشاهده تعرفه قیمت ارسال سفارش توسط شرکت تیپاکی اینجا کلیک کنید 

»» برای مشاهده تعرفه هزینه ارسال سفارش توسط کالا رسان چاپار اینجا کلیک کنید

»» برای مشاهده تعرفه هزینه ارسال سفارش توسط باربری ( اصفهان بار ) اینجا کلیک کنید 

این موضوع بسته به نوع و حجم سفارش شما متغیر می باشد

»» برای ارسال های درون شهری ( تهران ) یا اطراف تهران :

سفارش ها با پیک ، و یا در صورت مشغول بودن پیک با اسنپ یا تپسی و در صورت بالا بودن حجم سفارش ، کالا توسط ماشین های مناسب حمل بار ارسال میشوند

»» برای ارسال های شهرستان :

در صورتی که سفارش ، از لحاظ حجم و وزن جزء بسته های متوسط یا کوچک قرار بگیرد ، بهترین روش ارسال شرکت حمل و نقل تیپاکس یا کالارسان چاپار میباشد .

در صورتی که کالا دارای  وزن یا حجم بالا باشد بهترین و ارزان ترین روش ارسال شرکت حمل و نقل باربری می باشد.

بسته به شرایط سفارش شما ممکن است ،  هر سفارش با شرکت حمل و نقل متناسب با وضعیت کالا ارسال شود و نحوه عملکرد و شرایط  شرکت های حمل و نقل با هم متفاوت هستند

برای مواردی که  با پیک درون شهری یا اسنپ ارسال میشوند  ، باگیرنده هماهنگی های لازم انجام خواهد شد و مشتری میتواند سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرد و هزینه ارسال را به پیک پرداخت کند .

»» برای سفارش های شهرستان در صورتی که کالا توسط شرکت تیپاکس ارسال شود کد پیگیری مرسوله توسط شرکت تیپاکس برای مشتری ارسال میگردد و بعد از گذشت 1 الی 2 روز کاری مرسوله درب منزل تحویل داده میشود و هزینه ارسال از مشتری دریافت میگردد

»» ارسال سفارش با شرکت کالا رسان چاپار هم به همین صورت است ، اما از بابت هزینه مقداری چاپار مقرون بصرفه تر از تیپاکس عمل کرده

»» در صورتی که سفارش از طریق شرکت های باربری ارسال گردد ، تصویر بارنامه توسط بخش ارسال و پیگیری صوت آژنگ برای شما ارسال خواهد شد و پس از رسیدن کالا به شهر مقصد ، از سمت شرکت باربری با شما تماس گرفته خواهد شد و برای تحویل سفارش لازم است به شعبه باربری شهر مقصد مراجعه فرمایید .

پس از ارسال سفارش از سامانه پیامکی صوت آژنگ ، نام شرکت حمل و نقل مربوطه به اطلاع شما خواهد رسید .پس از آن میتوانید از قسمت پیگیری سفارشات صوت آژنگ ، اقدام به پیگیری مرسوله کنید

»» برای مشاهده قسمت پیگیری سفارشات اینجا کلیک کنید ««

تنها راه پیگیری مرسوله تیپاکس و چاپار کد پیگیری ارسال شده توسط شرکت حمل و نقل به شماره مشتری می باشد ( در صورتی که کد پیگیری را دریافت نکرده اید ، ممکن است اجازه ارسال پیامک توسط سر شماره ی خاصی از خطوط را در موبایل خود صادر نکرده اید ، در این صورت  شکیبا باشید ! زمان به مقصد رسیدن ، مامور پخش مرسوله با شما تماس خواهد گرفت یا برای اطلاع از وضعیت سفارشتان ، با پشتیبانی صوت آژنگ در ارتباط باشید )

پیگیری مرسوله های باربری توسط شماره های درج شده بر روی بارنامه امکان پذیر میباشد

در صورتی که سفارش شما به شهر مقصد برسد توسط شعبه حمل و نقل با شما تماس گرفته خواهد شد ، در صورتی که پاسخگو نباشید و یا در آدرس ارائه شده موقع خرید حضور نداشته باشید ، سفارش  به دفتر  شهر شما باز میگردد ، و اگر تا 24 ساعت بعد برای تحویل سفارش به شعبه مراجعه نفرمایید ، سفارش شما برگشت خواهد خورد و در این صورت هزینه رفت و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود

تمام محصولات موجود در فروشگاه دارای اصالت و ضمانت سلامت می باشند اما شرایط گارانتی برای تجهیزات مختلف متفاوت می باشد .

در صورتی که کالا از سمت شرکت وارد کننده گارانتی شده باشد ، محصول طبق قوانین گارانتی شرکت های بازرگانی به شما تقدیم خواهد شد . مدت زمان گارانتی محصولات از 1 تا 3 سال متغییر می باشد .

محصولات مصرفی و یا خاص آسیب پذیر مانند ابر های آکوستیک شامل گارانتی نمیشوند اما دارای اصالت و ضمانت سلامت می باشند

»» برای مطالعه کامل شرایط گارانتی اینجا کلیک کنید ««

ما تمام سفارش های مشتریان را قبل از ارسال از لحاظ سلامت و استاندارد بسته بندی  بررسی میکنیم و به شرکت حمل و نقل معتبر تحویل خواهیم داد . به همین صورت  مشتری موظف است هنگام تحویل سفارش از شرکت حمل و نقل ، وضعیت سلامت  بسته بندی و  فیزیکی کالا را بررسی کند و پس از اطمینان از صحت فیزیکی محصول آن را تحویل بگیرد . و در صورت مشاهده مشکل از تحویل بسته خودداری کند . زیرا بارهای ارسالی توسط شرکت های حمل و نقل بیمه خواهند بود .  در غیر این صورت هرگونه آسیب احتمالی مربوط به حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد و فروشگاه صوت آژنگ مسولیت رفتار شرکت باربری را به عهده نخواهد داشت .

اگر به هر دلیل احساس میکنید مشکلی در محصول سفارشیتان وجود دارد ، نگران نباشید ! ما با حوصله و احساس مسولیت درخواست شما را بررسی و پشتیبانی خواهیم کرد . فقط کافیست در واتس آپ به شماره 09370701919 پیام ارسال کنید

اگر  کالای  شما دارای گارانتی باشد ، در صورت بروز آسیب های احتمالی در طی زمان گارانتی ، کافیست با پشتیبانی صوت آژنگ تماس بگیرید تا کارشناسان ما درخواست شما را بررسی و پیگیری کنند

حتما قبل از ارسال هر کالا یا محصولی به فروشگاه صوت آژنگ ، با مدیر بخش فروش هماهنگی های لازم را انجام دهیدو از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید

X