پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از صوت آژنگ ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر ! اما بهتر است جهت دسترسی بیشتر به سوابق خرید و اطلاعات کاربری ایجاد شده ، در سایت عضو شوید . نحوه ی عضویت در سایت بسیار ساده و سریع میباشد . در همان هنگام که اطلاعات و آدرس خود را جهت ثبت سفارش وارد میکنید . از طریق گزینه ی " ایجاد حساب کاربری " و وارد کردن رمز دلخواه ، با همان اطلاعات ثبت شده جهت ارسال محصول یک حساب کاربری شخصی ایجاد کنید .
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد. یا کد پیگیری ارسال شده توسط شرکت حمل و نقل تیپاکس ( از طریق صفحه ی پیگیری سفارشات )
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله ! با شماره ی 1919 7070 093 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید .